Založ si blog

Kedysi a dnes

Kedysi som chodieval po svete len tak bezstarostne. Boli časy keď som si myslel, že „pipík“ je len na čúranie a keď sa dvaja pobozkali hovoril som fúúúj ako v tej reklame. Dnes som dospelý, končím vysokú školu a o rok začne život, kde nebude stále niekde čakať pomocná ruka.

Dnes som dospelý a bozkávam sa so svojím dievčaťom, šoférujem auto, popri škole vyvíjam ešte ďalšiu činnosť, aby nám keď skončím bol aspoň trochu ľahšie a chodím voliť. A je tu celá hromada iných vecí, ktoré sa zmenili.

Spomínal som, že chodím voliť. Bol som aj dnes a pôjdem aj nabudúce. Pretože dúfam, že bude lepšie. A v tomto som ostal tým malým chlapcom s ideálmi, ktorý sa nepoučí. Viem, že lepšie bude len ak si to sám zariadim. Žiadny Fico, Figeľ, Slota či Radičová mi pomôcť nepríde. Moje deti – ako to niektorí radí v kampani spomínali sa budu mať tak ako ich vychovám a čo im do života dám. Voliť ísť treba, no veľké nádeje si nerobím. Tú chybu som už parkrát urobil.

Prajem pekný večer

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1008x
Priemerná čítanosť článkov: 1008x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy